17. tammikuuta 2016

Suvakkien peppukipuilu

Lisää peppukipua aiheuttava kuva
Olen taas saanut sähköpostiini ja blogini kommenttiosioon sellaista ns. kuraa, että nauran täällä vedet silmissä. Jokainen minua törkeästi solvaava viesti, jokainen ulostus, jokainen raivopäinen huutoviesti, jonka minä saan, osoittaa vain, miten hyvin on ns. osunut ja uponnut minun blogikirjoitukseni. Jos olisin näet väärässä, niin tokihan ihmiset asiallisesti, faktoihin vedoten ja perustellen kykenisivät osoittamaan, missä ja mitä olen väärässä. Mutta kun olen oikeassa ja suvakkifemakkohörhökulttuurimarxisti (valitse em. listasta sopivimmat ilmaisut) ei voi sille mitään, niin heidän pitää lähteä ns. paskanheittolinjalle ja suoltamaan herjauksia minua vastaan! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA!

Ja juu, käytän oikeuttani päättää, mitä kommentteja julkaisen täällä ja mitä en, aivan kuten sinullakin on oikeus päättää, että häiriköt eivät tule ikkunasi taakse huutelemaan tai tunkemaan postiluukustasi tavaraa, jota et halua vastaanottaa. Näin ollen en tule näitä ulostuksia täällä julkaisemaan, ko. häiriköt purkakoot ns. patoutumiaan ja kognitiivista dissonanssia julkisesti muissa paikoissa, minun blogini ei ole heidän ahdistuksensa purkatumispaikka nyt, eikä jatkossakaan.

Ei mulla muuta. :)

5 kommenttia:

  1. Arvostan suunnattomasti kaikkia, jotka jaksavat oman persoonansa kustannuksella olla kapula poliittisen korrektiuden rattaissa.

    VastaaPoista

  2. Annnetaan sitten positiivistakin palautetta , jotta voimia sinulle ,olet hyvällä asialla.

    VastaaPoista
  3. Hyvä, että jaksat. Voimia eloon. Arvostan toimintaasi ja vielä omalla naamalla, ei ihan joka jannusta ole tuohon. Ja asia on juuri kuten kuvasit, ölinä ja henkilöön käyvä hyökkäys kertoo vastargumenttien puutteesta.

    VastaaPoista
  4. Täs koko aamupäin lueskellut näitä sun kirjoituksiasi Markus ja todennut et perkeleen hyviä ovat ja asiallisia. Ei muutakuin hyvää jatkoa sinulle.

    Terveisin Jarmo Kotilainen

    VastaaPoista
  5. Minäkin tahdon toivottaa sinulle, Markus, voimia ja jaksamista.

    VastaaPoista