15. toukokuuta 2016

NELINKERTAISTA SENSUURIA Facebookilta tällä kertaa!

Aina kun luulee, että on jo nähnyt kaiken, eikä mikään enää yllätä, niin kuitenkin joku onnistuu yllättämään. Esimerkiksi Facebookin mielivaltainen, minuun suvakkien toimesta kohdistama sensuuri. Tällä kertaa ei yksinkertaisen, ei kaksinkertaisen, eikä edes kolminkertaisen, vaan peräti NELINKERTAISEN sensuurin muodossa!

Ensimmäiseksi, Facebook sensuroi minulta tänään tämän humoristisen helluntaihin liittyvän kuvan pois, koska se muka rikkoo Facebookin yhteisönormeja. Hassusti kuitenkaan Facebook ei sensuroinut ko. kuvaa keneltäkään muulta, esim. Henri Heikkisen sivuilta tai Marko Parkkolan sivuilta...eikä luultavasti sensuroi sitä Marko Parkkolan postaamana minunkaan sivultani. Vain ja ainoastaan minun postaamanani tämä kuva on siis jotenkin Facebookin yhteisönormien vastainen mukamas! Jännää! Taas minun tekemänäni asia X on väärin, mutta muiden tekemänä sama asia X on ihan ok.

Toiseksi, Facebook sensuroi pois Facebookista postaukseni, jossa kerroin em. sensuurista (en pistänyt siihen tietenkään ko. kuvaa eikä linkkiä ko. kuvaa, jotta sitä ei voitaisi sensuroida pois)! Ja Facebook ei edes ilmoittanut minulle tästä sensuuristaan mitään - postaukseni vaan katosi bittiavaruuteen ilman mitään ilmoitusta, varoitusta tai tiedonantoa minulle!!! Facebook yritti siis salaa poistaa minun sisältöäni, joka on Facebookin kannalta hyvin epämieluisaa, koska se tuo selvästi esille Facebookin harjoittaman epäyhdenvertaisen kohtelun! Tästä minulla ei tietenkään ole kuvankaappausta, koska, no, en nyt voinut kuvitella, että Facebook sensuroi kertomatta siitä minulle!

Kolmanneksi, Facebook sensuroi jonkin yli viikon vanhan postaukseni, koska siinä johtavassa linkissä oli muka alastomuutta, ks. alla.

Neljänneksi, Facebook ilmoitti, että minun tiliäni on muka käytetty roskapostittamiseen ja vaatii minun käydä läpi postauksiani jne. ks. alla.

Kaikki tämä siis yhden päivän aikana. Suvakkeja ilmeisesti hieman ns. vituttaa, kun heidän jatkuvat ilmiantonsa ja sensuuritoimenpiteensä eivät loppujen lopuksi estä minua lainkaan, kun perustin esim. nyt uuden Facebook-tilin viime sensuuriepisodien jälkeen. Suvakkeja ja muita sananvapautta vastustavia ihmishirviöitä harmittaa, kun minä pystyn kertomaan mielipiteistäni avoimesti ja julkisesti, eivätkä he voi sitä millään estää. Uusi hyökkäys on tästä varma merkki.

Tämänkin hyökkäyksen takana on luultavasti Rasmus tms. suvakkien ryhmä, jossa masinoidaan joukkohyökkäyksiä meitä "pahoja ihmisiä" vastaan, ts. iso ryhmä ihmisiä alkaa ilmiantamaan uhrin postauksia samalla hetkellä, jolloin Facebookin sensuuribotti leimaa ko. postauksen ja käyttäjän, sekä poistaa postauksen ja iskee bännit niskaan. Toinen vaihtoehto on, että Suomessa toimivaan Facebookkiin on palkattu suomalaisia seulomaan näitä postauksia ja heidän joukossaan on valtavat määrät suvakkeja - tämä olisi juurikin kulttuurimarxistien suunnitelmien mukaista, soluttautua ja mädättää systeemeitä sisältä.

Yhtä kaikki, minä en vaikene. Nämä sensuuriyritykset saavat minut entistä innokkaammin kertomaan tosiasioista Facebookin lisäksi muissa julkaisukanavissa! Muistakaa, että minulla on Facebook-tilin lisäksi myös paitsi tietenkin tämä blogini, niin myöskin Twitter-tili ja VK:ssa tili ynnä Youtube-kanava. Suosittelen kaikille selkopäisille ihmisille siirtymistä VK:hon, se on jopa parempi sosiaalinen media kuin Facebook ja siellä ei moista sensuuria ole ja sana on vapaa.

Muistakaa, että jos minun Facebook-sivuni katoavat ja/tai en pysty vastaamaan yksityisviesteilläkään siellä mitään, se todennäköisesti johtuu Facebookin sensuurista. Sellaisen varalle, menkää ja katsokaa Twitteristä päivityksiäni, pyrin siellä aina kertomaan tämmöisistä kepposteluista. Mikäli epäilette, että olen ns. nukettanut koko tilini Facebookissa ja perustanut uuden, tsekatkaa kotisivuiltani, mikä Facebook-tili minulla on sillä hetkellä käytössäni.



PS. Marko Parkkola jakoi kokeeksi saman kuvan ja minä, yhteisestä sopimuksestani, ilmiannoin ko. kuvan. Facebookin mukaan ko. kuva ei ole yhteisönormien vastainen Marko Parkkolan jakamana, mutta minun jakamanani se on sitä!!! Vieläkö väitätte, että minä olen vainoharhainen, kun väitän, että MINÄ olen Facebookin erityissensuuritoimenpiteiden kohteena? Häh?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti