23. marraskuuta 2016

Myös linkkikiihotus ja koirakakkapekonikoraani rikokseni käräjillä 21.12.!!!

Sain käsiini haastemiehen haasteen, josta käy ilmi, että 21.12. on myös valtakunnansyyttäjänviraston toimesta käräjät kiihottamisesta kansanryhmää vastaan, koska jaoin nettilinkin ja uskonrauhan rikkomisesta, koska postasin koirankakkapekonikoraanikuvan blogiini. Syyttäjä hakee minulle ehdollista vankeutta ja sakkoa näistä hirmuisista ihmisyyttä vastaan suunnatuista rikoksistani.

Surkuhupaisaa on, että syyttäjä siis todellakin hakee minulle ehdollista vankeutta ja sakkoja nettinlinkin jakamisesta - saman nettilinkin on minun (ja Junes Lokkan) lisäksi jakanut 46 muutakin ihmistä ja heitä ei poliisi epäile rikoksesta, syyttäjä syytä eikä oikeus tuomitse...he eivät ole syyllistyneet mihinkään rikokseen jakaessaan tuon nettilinkin!!! Mutta MINÄ olen syyttäjän mukaan syyllistynyt rikokseen sen saman nettilinkin jakamalla!!!

Ei tälle mielipuolisuudelle voi kuin nauraa. On täysin selvää, että rehellistä oikeudenkäyntiä ei ole tulossa, vaan kyse on täysin yksiselitteisesti ajojahdista minua kohtaan, koska minulle haetaan tuomiota asiasta, joka ei 46 muun ihmisen tekemänä ole poliisin ja syyttäjän mielestä rikos laisinkaan.

1 kommentti:

  1. Et saanut yhtään enempää huutomerkkejä otsikkoon???

    Tämä viesti kuvastaa hyvin sinun käytöstäsi:

    https://ylilauta.org/tubetus/54607159#no54641938

    >Ja avataanpas windowsing loki-tiedostot ja katsotaanpas mitäs täältä löytyykään
    >OHO OHO
    HUPSISTA KEIKKAA

    jk Lopeta pakottamisesi Laudalla.

    t. Ylis

    VastaaPoista